czwartek, 22 grudnia 2016

Wianek zimowy / Winter wreath

Podobno wczoraj zaczęła się astronomiczna zima, ale jakoś jej nie czuję. Może to przez brak śniegu. W Warszawie w tym roku był może przez 2-3 dni. Ale brak śniegu nie przeszkadza w wymyślaniu i tworzeniu nowych dekoracji. Na jesieni uratowałam przed wyrzuceniem starą choinkę. Po rozebraniu jej na części okazało się, że jest nawet sporo gałązek, które da się wykorzystać Zakupiłam zielony powlekany drucik i zaczęłam pleść wianki. Wyszły mi 3 duże i 2 malutkie. Jeden z większych wisi w tym roku na naszych drzwiach do mieszkania (oczywiście od środka, żebym mogła go podziwiać :) Długo kombinowałam nad dekoracjami. W końcu wylądowały na wianku prezenty (wycięte z papieru od Galerii Papieru, Bee Scrap i Biedronki), bombeczki, które wiszą też na choince i rękawiczunie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz