poniedziałek, 19 marca 2018

Pokrowczyki vel. igielniki / Covers for needles

Witajcie! Naszedł w końcu moment aby zacząć działać. Po 6 miesiącach przebojów przeprowadzkowych przyszło 6 miesięcy odpoczywania i dochodzenia do siebie. Ale dość lenistwa! W międzyczasie coś tam udało się stworzyć, więc będzie co pokazywać. 

Czy Wy też macie mnóstwo igieł, które są wszędzie i nie można znaleźć tej właściwej kiedy jest potrzebna? Ja tak mam, a raczej miałam. Bo uszyłam sobie igielniki! A żeby nie było nudno ozdobiłam je kolorowymi owadami i kwiatkami. 

Pokrowczyki vel. igielniki mają w środku kilka filcowych stron, które spokojnie zmieszczą kilkanaście igieł i szpilek. 




Ale ale! Pokrowczyki mogą też służyć jako etui do przechowywania kolczyków. Myślę, że pomieszczą każdą kolekcję sztywtów. Może też służyć w podróży. 



4 komentarze: